Свічка запалювання NGK 5827/B9EGV
NGK Racing
Гоночні свічки запалювання повинні витримувати дуже жорсткі навантаження. Частота обертання під час гонки найчастіше перевищує 15.000 об/хв. Температура, тиск, вібрації та потоки в камері згоряння настільки інтенсивні, що звичайний бічний електрод міг би зламатися або розплавитися.
З цієї причини гоночні свічки запалювання мають, наприклад, кільцеподібний бічний електрод. Іскра швидше ковзає від середнього електрода до бокового електрода, а не проскакує.
HUSQVARNA | WR | WR 250 (1999-2004) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (1993-1995) | ||
SUZUKI | RMX | RMX 250 (1989-1990) | ||
SUZUKI | RMX | RMX 250 (1991) | ||
SUZUKI | RMX | RMX 250 (1992) | ||
SUZUKI | RMX | RMX 250 (1993-1995) | ||
SUZUKI | RMX | RMX 250 (1996-1998) | ||
SUZUKI | RMX | RMX 250 (1999-2001) |
Електроустаткування | Свічки запалювання |
Виробник | NGK |