Свічка запалювання NGK 4492/R6918B-8
NGK Racing
Гоночні свічки запалювання повинні витримувати дуже жорсткі навантаження. Частота обертання під час гонки найчастіше перевищує 15.000 об/хв. Температура, тиск, вібрації та потоки в камері згоряння настільки інтенсивні, що звичайний бічний електрод міг би зламатися або розплавитися.
З цієї причини гоночні свічки запалювання мають, наприклад, кільцеподібний бічний електрод. Іскра швидше ковзає від середнього електрода до бокового електрода, а не проскакує.
KTM | EXC | EXC 125 (1998-1999) | ||
KTM | EXC | EXC 125 (2000) | ||
KTM | SX/SX-F | SX 125 (1998-1999) | ||
KTM | SX/SX-F | SX 125 (2000) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (1996) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (1997) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (1998-1999) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (2000) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (2001) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (2002-2003) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (2004-2005) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (2006-2008) | ||
SUZUKI | RM | RM 125 (2009) |
Електроустаткування | Свічки запалювання |
Виробник | NGK |
Ширина зіву гайкового ключа | 16 мм |