Свічка запалювання NGK 3992/BR8EG
NGK Racing
Гоночні свічки запалювання повинні витримувати дуже жорсткі навантаження. Частота обертання під час гонки найчастіше перевищує 15.000 об/хв. Температура, тиск, вібрації та потоки в камері згоряння настільки інтенсивні, що звичайний бічний електрод міг би зламатися або розплавитися.
З цієї причини гоночні свічки запалювання мають, наприклад, кільцеподібний бічний електрод. Іскра швидше ковзає від середнього електрода до бокового електрода, а не проскакує.
HONDA | CR | CR 500 R (1992-1993) | ||
HONDA | CR | CR 500 R (1994) | ||
HONDA | CR | CR 500 R (1995) | ||
HONDA | CR | CR 500 R (1996-1999) | ||
HONDA | CR | CR 500 R (2000-2001) | ||
HUSQVARNA | WR | WR 250 (1999-2004) | ||
KTM | EXC | EXC 200 (1998-2002) | ||
KTM | EXC | EXC 200 (2003-2015) | ||
KTM | SX/SX-F | SX 250 (1996-1997) | ||
KTM | SX/SX-F | SX 250 (1998-1999) | ||
SUZUKI | RM | RM 250 (2001) | ||
SUZUKI | RM | RM 250 (2002) | ||
SUZUKI | RM | RM 250 (2003) |
Електроустаткування | Свічки запалювання |
Виробник | NGK |