NGK Racing
Гоночні свічки запалювання повинні витримувати дуже жорсткі навантаження. Частота обертання під час гонки найчастіше перевищує 15.000 об/хв. Температура, тиск, вібрації та потоки в камері згоряння настільки інтенсивні, що звичайний бічний електрод міг би зламатися або розплавитися.
З цієї причини гоночні свічки запалювання мають, наприклад, кільцеподібний бічний електрод. Іскра швидше ковзає від середнього електрода до бокового електрода, а не проскакує.
ДаніЗовнішнє різьблення [мм]: 14,0
Довжина різьблення [мм]: 19
Зазор між електродами [мм]: 1
Свічка запалювання: 1 електрод маси, бех завадодавлення, нікелевий електрод, SAE-підключення, що відкручується, з плоским сідлом
Ширина зіву гайкового ключа: 20,8 мм.
KAWASAKI | KX/KX-F | KX 250 (1990) | ||
KAWASAKI | KX/KX-F | KX 250 (1991) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (1990) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (1991-1992) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (1993-1995) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (1996) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (1997) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (1998) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (1999-2001) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (2002) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (2003) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (2004) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (2005-2007) | ||
YAMAHA | YZ | YZ 125 (2008-2016) |
Електроустаткування | Свічки запалювання |
Виробник | NGK |
Зовнішнє різьблення | 14 мм |
Зазор між електродами | 1 мм |
Довжина різьблення | 19 мм |
Ширина зіву гайкового ключа | 20.8 мм |