NGK Racing
Гоночні свічки запалювання повинні витримувати дуже жорсткі навантаження. Частота обертання під час гонки найчастіше перевищує 15.000 об/хв. Температура, тиск, вібрації та потоки в камері згоряння настільки інтенсивні, що звичайний бічний електрод міг би зламатися або розплавитися.
З цієї причини гоночні свічки запалювання мають, наприклад, кільцеподібний бічний електрод. Іскра швидше ковзає від середнього електрода до бокового електрода, а не проскакує.
KAWASAKI | KX/KX-F | KX 85 (2001-2020) | ||
KAWASAKI | KX/KX-F | KX 125 (1991-1993) | ||
KAWASAKI | KX/KX-F | KX 125 (1994) | ||
KAWASAKI | KX/KX-F | KX 125 (1995) | ||
KAWASAKI | KX/KX-F | KX 125 (1996-1998) | ||
KAWASAKI | KX/KX-F | KX 125 (1999-2001) |
Електроустаткування | Свічки запалювання |
Виробник | NGK |